3 Βήματα που θα μεταμορφώσουν τη ζωή σου

3 Βήματα που θα μεταμορφώσουν τη ζωή σου

Υπάρχουν κι εκείνες οι μέρες που μπορεί να ξυπνήσεις με δυσάρεστα συναισθήματα, τα οποία να προσπαθούν να ευνουχίσουν κάθε θετική σου σκέψη και προσπάθεια.

Υπάρχουν μέρες που τυγχάνει το άγχος, η ανησυχία, ο φόβος, ο  εκνευρισμός και άλλα αντίστοιχα δυσάρεστα συναισθήματα να σε κατακλύζουν κι εσύ να στέκεσαι ανήμπορη για το πώς θα ανακάμψεις από αυτή την εσωτερική σύγκρουση.

Τα αρνητικά συναισθήματα έχουν πάντα ένα μήνυμα να σου δώσουν και να σε κινητοποιήσουν προς μια δράση.

Οι περισσότεροι όμως, λόγω της άγνοιας που έχουν ως προς την διαχείριση των συναισθημάτων τους,  παραμένουν αδρανείς και ευάλωτοι στα εσωτερικά τους καλέσματα και αυτό έχεις ως συνέπεια τα αρνητικά συναισθήματα να συνεχίζουν να σκιάζουν κάθε προσπάθεια για επιτυχία και ευτυχία.

Για να ανταποκριθείς στις σημερινές προκλήσεις της ζωής είναι αναγκαίο να μάθεις να συνεργάζεσαι με τον συναισθηματικό σου κόσμο και όχι να παραμένεις έρμαιο αυτού. Ο τρόπος που θα συνεργαστείς με τα συναισθήματα σου είναι αυτός που θα διευκολύνει τη ζωή σου.

Γι’ αυτό, σου παραθέτω 3 βήματα που θα σε ενεργοποιήσουν και θα σε υποστηρίξουν στο να τα κατανοήσεις και να τα αφουγκραστείς.

 

1Ο ΒΗΜΑ

Αναζήτησε το μήνυμα που σου φέρει. Κάθε συναίσθημα έχει ένα μήνυμα να σου χαρίσει. Αναρωτήσου: Τι είναι αυτό που με κάνει να νιώθω έτσι;  Τι είναι αυτό που με ανησυχεί;

 

2Ο ΒΗΜΑ

Για κάθε αρνητικό συναίσθημα υπάρχει ένα αντίστοιχο θετικό, που λειτουργεί ως αντίδοτο στο πόνο που προκαλεί το αρνητικό. Επομένως, εάν νιώθεις γεμάτη αρνητικά συναισθήματα αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να αναζητήσεις ποια είναι τα αντίστοιχα θετικά που απουσιάζουν από τη ζωή σου.

Επομένως ρώτα τον εαυτό σου: ποιο θετικό συναίσθημα μου λείπει; Ποιο θετικό συναίσθημα είναι ανενεργό στη ζωή μου;

Για παράδειγμα:

Στο συναίσθημα της ανησυχίας το αντίδοτο της μπορεί να είναι η ελπίδα, η πίστη, η εμπιστοσύνη, η ασφάλεια, η ηρεμία κ.α. Ανάλογα με την περίσταση και με αυτό που σου προκαλεί ανησυχία, αντιστοιχεί και ένα θετικό συναίσθημα που προφανώς, απουσιάζει.

 

3Ο ΒΗΜΑ

Ανάλογα με τα θετικά συναισθήματα που εντόπισες να απουσιάζουν από τη ζωή σου υιοθέτησε νέες δραστηριότητες που θα τα ενεργοποιήσουν.

Για παράδειγμα: εάν νιώθεις απογοητευμένη από τη ζωή σου κι αυτό σου προκαλεί ανησυχία και άγχος για το μέλλον σου, ξεκίνα να αναγνωρίζεις όσα έχεις καταφέρει μέχρι σήμερα. Ξεκίνα να μετράς τις νίκες σου, νιώθοντας ευγνωμοσύνη και ευχαρίστηση για όλα όσα έχεις καταφέρει και κατάγραψε με ποιους τρόπους τα έφερες εις πέρας.

Με αυτό το τρόπο θα διευρυνθεί η οπτική σου, θα ενισχυθεί η αυτοεκτίμηση σου κι αυτό θα σου δώσει νέα ώθηση κι έμπνευση για το τι πρέπει να κάνεις.  Μέσα από μια νέα εστίαση θα επανασυνδεθείς με την δύναμη σου, ώστε να κάνεις τα απαραίτητα βήματα για μια επιτυχημένη και σταθερή εξέλιξη.

Οι άνθρωποι είμαστε σαν τις μπαταρίες- έχουμε δυο πόλους (+) και (-). Για να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε αρμονικά, αυτοί οι δυο πόλοι θα πρέπει να συνεργάζονται. Οι δυο πόλοι αποτελούνται από τα συναισθήματα σου. Όσο βρίσκονται σε αρμονία και ισορροπία τόσο καλύτερα θα λειτουργείς στη ζωή.

Αυτή η γνώση και η πρακτική θα μεταμορφώσει την ζωή σου. Αξιοποίησε την με υπομονή και επιμονή και θα εντυπωσιαστείς από το πόσα μηνύματα έχει να σου δώσει η ψυχή σου.

Καλή επιτυχία!